BIELSKO - CZĘSTOCHOWSKO - KATOWICKIE STOWARZYSZENIE POŚREDNIKÓW W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI

 

BCK-451x300

 

Bielsko – Częstochowsko - Katowickie Stowarzyszenie Pośredników
w Obrocie Nieruchomościami
ul. Matejki 2 40-077 Katowice
tel./ fax. 032/ 781 51 33 (34)
e -mail: biuro@bck.pl, www.bck.pl


ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE

10 listopada 2016 r. *


„Jak budować marketingowy plan sprzedaży”

 

W czterech blokach tematycznych przedstawimy Państwu najważniejsze aspekty, które pozwolą zbudować skuteczny plan marketingowy.
Dowiesz się m.in. co jest najważniejsze dla klienta,​ jaką rolę odgrywają emocje, jakie są typy klientów czy jak zbadać efektywność promocji oferty.

 

Pierwszych 10 osób , które wpiszą się na szkolenie otrzyma książkę
„,MARKETING NIERUCHOMOŚCI- home branding praktycznie”, a każdy z uczestników spotkania e-book dotyczący budowania wizerunku agenta nieruchomości.


TEMATYKA:

1) Marketing nieruchomości. Co dla klienta się liczy?

opis: w tej części zostanie omówiona definicja marketingu nieruchomości. Wskazane punkty koncentracji budowania przewagi konkurencyjnej oraz omówiona rola emocji w procesach zakupowych.

z tej części dowiesz się:

· co tak naprawdę kupują konsumenci,
· jak budować przewagę konkurencyjną,
· jak myślą klienci?
· jaka jest rola emocji w procesach zakupowych klientów,



2) Praca z ofertą nieruchomości

opis: Zostaną omówione podstawowe kwestie z zakresu marketingu na ofercie z perspektywy sprzedającego i kupującego.

z tej części dowiesz się:

· na czym się koncentrować obsługując sprzedającego, a na czym kupującego,
· poznasz marketingowy cykl życia oferty.

3) Układanie strategii sprzedaży

opis: zostanie omówiony marketingowy plan sprzedaży podzielony na najważniejsze etapy: określenie celu sprzedaży, oszacowanie ceny nieruchomości, analiza oferty, ustalenie profilu idealnego klienta, ustalenie harmonogramu działań reklamowych.

z tej części dowiesz się/poznasz:

· elementy planu marketingowe,
· jak przeprowadzać analizę SWOT oferty,
· jakie są sposoby określania ceny,
· poznasz typologię klientów
· poznasz podstawowe zasady tworzenia skutecznych opisów, dobrej fotografii i home stagingu,

4) Narzędzia promocji ofert

opis: zostaną wskazane podstawowe narzędzia promocji ofert online oraz offiline a także zasady zwiększania efektywności reklamy.

z tej części dowiesz się:

· jakie są narzędzia promocji ofert online, i offline,
· dlaczego i jak badać efektywność promocji,
· 10 podstawowych zasad promocji w Internecie.


PROWADZĄCY: Łukasz Kruszewski
ukasz-Kruszewski

Łukasz Kruszewski - Pośrednik i marketer nieruchomości. Zajmuje się komunikacją marketingową i socjologią kultury.
Z branżą związany od 2008 roku. Zdobywał doświadczenie pracując jako agent nieruchomości, prowadząc własne biuro,
współpracując z agencjami marketingowymi oraz koordynując realizację projektów unijnych.
Związany z marką Freedom Nieruchomości, w której odpowiada za zarządzanie działem marketingu.
Autor ebooków "Marketing ofert. Jak skutecznie budować swój biznes" oraz "Personal Branding pośrednika nieruchomości".
Współautor i komentator "Praktyki Brandingu" oraz "Strategii marketingowej".
Autor książki "Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie"..


MIEJSCE I GODZINY SZKOLENIA

Centrum Konferencyjne Biuro Centrum
ul. Mickiewicza 29,
40-085 Katowice

10:00 – 17:00 szkolenie

14:00-14:45 przerwa obiadowa . OBIAD W CENIE SZKOLENIA!!!



KOSZT UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:

- Członkowie/Kandydaci B-C-K SPON oraz ich pracownicy 149,00 zł/os. brutto (cena pomniejszona o 50% rabat)
(przy uregulowanych na bieżąco składkach członkowskich oraz płatnościach za użytkowanie programu Galactica Virgo Major)

- Kursanci B-C-K SPON 199,00 zł/os. brutto (cena pomniejszona o 30% rabat)

- Pozostali uczestnicy 299,00 zł/os. brutto


Wpłatę proszę przesłać na konto:
B-C-K SPON, ul. Matejki 2, 40-077 Katowice
tel.: 32 781 51 33, faks.: 32 781 51 34, e-mail: biuro@bck.pl
KONTO: Bank Pekao S.A. 89 1240 2959 1111 0000 3125 9514



Karta zgłoszeniowa

ZAPRASZAMY


*Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od niego niezależnych lub w przypadku zgłoszenia się niewystarczającej liczby uczestników na 3 dni przed terminem szkolenia.