Bielsko – Częstochowsko - Katowickie Stowarzyszenie Pośredników
w Obrocie Nieruchomościami
ul. Matejki 2 40-077 Katowice
tel./ fax. 032/ 781 51 33 (34)
e -mail: biuro@bck.pl, www.bck.pl
ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE
10 listopada 2016 r. *
„Jak budować marketingowy plan sprzedaży”
W czterech blokach tematycznych przedstawimy Państwu najważniejsze aspekty, które pozwolą zbudować skuteczny plan marketingowy.
Dowiesz się m.in. co jest najważniejsze dla klienta, jaką rolę odgrywają emocje, jakie są typy klientów czy jak zbadać efektywność promocji oferty.
Pierwszych 10 osób , które wpiszą się na szkolenie otrzyma książkę
„,MARKETING NIERUCHOMOŚCI- home branding praktycznie”, a każdy z uczestników spotkania e-book dotyczący budowania wizerunku agenta nieruchomości.
TEMATYKA:
1) Marketing nieruchomości. Co dla klienta się liczy?
opis: w tej części zostanie omówiona definicja marketingu nieruchomości. Wskazane punkty koncentracji budowania przewagi konkurencyjnej oraz omówiona rola emocji w procesach zakupowych.
z tej części dowiesz się:
· co tak naprawdę kupują konsumenci,
· jak budować przewagę konkurencyjną,
· jak myślą klienci?
· jaka jest rola emocji w procesach zakupowych klientów,
2) Praca z ofertą nieruchomości
opis: Zostaną omówione podstawowe kwestie z zakresu marketingu na ofercie z perspektywy sprzedającego i kupującego.
z tej części dowiesz się:
· na czym się koncentrować obsługując sprzedającego, a na czym kupującego,
· poznasz marketingowy cykl życia oferty.
3) Układanie strategii sprzedaży
opis: zostanie omówiony marketingowy plan sprzedaży podzielony na najważniejsze etapy: określenie celu sprzedaży, oszacowanie ceny nieruchomości, analiza oferty, ustalenie profilu idealnego klienta, ustalenie harmonogramu działań reklamowych.
z tej części dowiesz się/poznasz:
· elementy planu marketingowe,
· jak przeprowadzać analizę SWOT oferty,
· jakie są sposoby określania ceny,
· poznasz typologię klientów
· poznasz podstawowe zasady tworzenia skutecznych opisów, dobrej fotografii i home stagingu,
4) Narzędzia promocji ofert
opis: zostaną wskazane podstawowe narzędzia promocji ofert online oraz offiline a także zasady zwiększania efektywności reklamy.
z tej części dowiesz się:
· jakie są narzędzia promocji ofert online, i offline,
· dlaczego i jak badać efektywność promocji,
· 10 podstawowych zasad promocji w Internecie.
PROWADZĄCY: Łukasz Kruszewski
Łukasz Kruszewski - Pośrednik i marketer nieruchomości. Zajmuje się komunikacją marketingową i socjologią kultury.
Z branżą związany od 2008 roku. Zdobywał doświadczenie pracując jako agent nieruchomości, prowadząc własne biuro,
współpracując z agencjami marketingowymi oraz koordynując realizację projektów unijnych.
Związany z marką Freedom Nieruchomości, w której odpowiada za zarządzanie działem marketingu.
Autor ebooków "Marketing ofert. Jak skutecznie budować swój biznes" oraz "Personal Branding pośrednika nieruchomości".
Współautor i komentator "Praktyki Brandingu" oraz "Strategii marketingowej".
Autor książki "Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie"..
MIEJSCE I GODZINY SZKOLENIA
Centrum Konferencyjne Biuro Centrum
ul. Mickiewicza 29,
40-085 Katowice
10:00 – 17:00 szkolenie
14:00-14:45 przerwa obiadowa . OBIAD W CENIE SZKOLENIA!!!
KOSZT UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
- Członkowie/Kandydaci B-C-K SPON oraz ich pracownicy 149,00 zł/os. brutto (cena pomniejszona o 50% rabat)
(przy uregulowanych na bieżąco składkach członkowskich oraz płatnościach za użytkowanie programu Galactica Virgo Major)
- Kursanci B-C-K SPON 199,00 zł/os. brutto (cena pomniejszona o 30% rabat)
- Pozostali uczestnicy 299,00 zł/os. brutto
Wpłatę proszę przesłać na konto:
B-C-K SPON, ul. Matejki 2, 40-077 Katowice
tel.: 32 781 51 33, faks.: 32 781 51 34, e-mail: biuro@bck.pl
KONTO: Bank Pekao S.A. 89 1240 2959 1111 0000 3125 9514
Karta zgłoszeniowa
ZAPRASZAMY
*Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od niego niezależnych lub w przypadku zgłoszenia się niewystarczającej liczby uczestników na 3 dni przed terminem szkolenia.