BIELSKO - CZĘSTOCHOWSKO - KATOWICKIE STOWARZYSZENIE POŚREDNIKÓW W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI

       

BCK-451x300

Bielsko – Częstochowsko - Katowickie Stowarzyszenie Pośredników
w Obrocie Nieruchomościami
ul. Warszawska 3, 40-009 Katowice
tel.: 032 781 51 33
e -mail: biuro@bck.pl


ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE 

w dniu 2 czerwca 2017 r.

(ze względu na konieczność zamówenia cateringu, zapisy przyjmujemy do godziny 15:00 w środę)

 

          "ASK & SELL - Jak skutecznie zadawać pytania, by sprzedać więcej?"

 

połączone z godzinnym spotkaniem networkingowym

 

         Część I. Pytania

Wielu sprzedawców i pośredników wierzy, że im więcej powie o swoich produktach, tym szanse na ich sprzedaż rosną. Odpowiadają więc na wszystkie zadane pytania i nawijają klientowi makaron na uszy, podkreślając zalety i ukrywając wady. W rezultacie udzielają darmowego consultingu, który nie prowadzi do sprzedaży: klient wypytuje o wszystko, po czym wypowiada święte słowa „To my się musimy zastanowić” i przepada jak kamień w wodę.

 

Jak to zmienić? Przejmując całkowitą kontrolę nad spotkaniem, a to można osiągnąć tylko w jeden sposób: dzięki sztuce zadawania pytań i umiejętnym odbijaniu pytań rozmówcy.

Zapraszamy na szkolenie, podczas którego nauczymy się:

  • jak dzięki zadawaniu pytań zarządzać spotkaniem z klientem, by do końca sprawować kontrolę nad jego przebiegiem;
  • jak skutecznie i sprawnie przeprowadzić analizę potrzeb, by nie strzelać ślepakami i nie tracić czasu na pokazywanie dziesiątek mieszkań, które nie spełniają oczekiwań klienta;
  • jak i kiedy pogłębiać wypowiedzi klienta;
  • w jaki sposób przeprowadzić kwalifikację klienta, by już na pierwszym spotkaniu wyeliminować tzw. turystów mieszkaniowych.

Część II. Obiekcje

Nieodłącznym elementem procesu sprzedaży są obiekcje klientów. Niektóre z nich są faktycznymi wątpliwościami co do oferowanego produktu, inne – próbą negocjacji ceny, jeszcze inne - nieco kulawą formą wyrażenia myśli „Nie podoba mi się, nie kupuję”. Sprzedawcy często nie zadają sobie trudu, by dojść do prawdziwych intencji klienta i odkryć faktyczny charakter obiekcji, tylko szybko sięgają po szabelkę swoich argumentów i zaczynają nią wymachiwać, by przekonać klienta, że białe jednak jest czarne a czarne jest białe. Rezultat tego typu potyczki jest zazwyczaj jeden: nie dochodzi do transakcji, a strony mają przeświadczenie, że rozmówca zupełnie ich nie rozumie.

Podczas szkolenia dowiemy się jak wykorzystać umiejętność zadawania pytań, by:

  • rozpoznać intencje klienta;
  • odczytywać zgłaszane przez niego obiekcje;
  • uporać się z każdą obiekcją klienta, bez stresu i przeciągania liny;
  • zmienić jego nastawienie do mieszkania i zwiększyć szanse sprzedażowe.

Prowadzący: Krzysztof Rzepkowski

Menedżer, trener i szkoleniowiec z piętnastoletnim stażem jako wykładowca akademicki i kilkuletnim doświadczeniem w sprzedaży. Codzienną porcję energii czerpie z rozwoju i sukcesów ludzi, z którymi współpracuje, dlatego sala szkoleniowa to miejsce, w którym spełnia się bez reszty. Wierząc w nieograniczony potencjał każdego, jest niestrudzonym łowcą wymówek i tropicielem fałszywych przekonań, które podcinają skrzydła w drodze do gwiazd. Od 6 lat związany z Lloyd Properties jako szkoleniowiec, doradca ds. nieruchomości, menedżer i trener sprzedaży.

Krzysztof Rzepkowski

  

MIEJSCE I GODZINY SZKOLENIA

BCK SPON

ul. Warszawska 3,

40-009 Katowice

09:00 - 10:00 Spotkanie Networkingowe - poznaj swoich współpracowników

10:00 – 17:00 Szkolenie

13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa

KOSZT UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  • Członkowie/Kandydaci BCK SPON oraz ich pracownicy 149,00 zł/os. brutto (cena zawiera rabat 50%)
  • Kursanci BCK SPON 199,00 zł/os. brutto (cena zawiera rabat 30%)
  • Pozostali uczestnicy 299,00 zł/os. brutto

Wpłatę proszę przesłać na konto: BCK SPON, ul. Warszawska 3, 40-009 Katowice tel.: 32 781 51 33, e-mail: biuro@bck.pl

KONTO: Bank Pekao S.A. 89 1240 2959 1111 0000 3125 9514 

 button zapisz sie teraz

Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od niego niezależnych lub w przypadku zgłoszenia się niewystarczającej liczby uczestników na 3 dni przed terminem szkolenia.
 
Rezygnację z uczestnictwa w szkoleniu należy zgłosić 
​BCK SPON 
na piśmie na adres siedziby lub za pomocą poczty elektronicznej, na adres
​ ​
. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w terminie do 
​14
 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia (liczy się data wpływu oświadczenia o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej do Organizatora)
​ zamawiający może zrezygnować ze szkolenia nie ponosząc kosztów
. W przypadku otrzymania przez Organizatora oświadczenia o rezygnacji ze szkolenia w terminie krótszym niż 
​14​
 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia, nie później jednak niż na 
​7 
dni roboczych przed datą rozpoczęcia szkolenia, Zamawiający zobowiązany jest do pokrycia 
​5​
0% kosztów uczestnictwa w szkoleniu. Rezygnacja ze szkolenia na 
​7
 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia powoduje obciążenie Zamawiającego pełnymi kosztami uczestnictwa. Zamawiający może jednak bez dodatkowych opłat wyznaczyć na swoje miejsce inną osobę. Wszelkich zwrotów wpłaconych środków 
​BCK SPON 
dokonuje na
​ wskazany przez zamawiającego​
 rachunek bankowy, w terminie do 7 dni od przyjęcia oświadczenia o rezygnacji.