Bielsko – Częstochowsko - Katowickie Stowarzyszenie Pośredników
w Obrocie Nieruchomościami
ul. Warszawska 3, 40-009 Katowice
tel.: 032 781 51 33
e -mail: biuro@bck.pl
ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE
w dniu 2 czerwca 2017 r.
(ze względu na konieczność zamówenia cateringu, zapisy przyjmujemy do godziny 15:00 w środę)
"ASK & SELL - Jak skutecznie zadawać pytania, by sprzedać więcej?"
połączone z godzinnym spotkaniem networkingowym
Część I. Pytania
Wielu sprzedawców i pośredników wierzy, że im więcej powie o swoich produktach, tym szanse na ich sprzedaż rosną. Odpowiadają więc na wszystkie zadane pytania i nawijają klientowi makaron na uszy, podkreślając zalety i ukrywając wady. W rezultacie udzielają darmowego consultingu, który nie prowadzi do sprzedaży: klient wypytuje o wszystko, po czym wypowiada święte słowa „To my się musimy zastanowić” i przepada jak kamień w wodę.
Jak to zmienić? Przejmując całkowitą kontrolę nad spotkaniem, a to można osiągnąć tylko w jeden sposób: dzięki sztuce zadawania pytań i umiejętnym odbijaniu pytań rozmówcy.
Zapraszamy na szkolenie, podczas którego nauczymy się:
- jak dzięki zadawaniu pytań zarządzać spotkaniem z klientem, by do końca sprawować kontrolę nad jego przebiegiem;
- jak skutecznie i sprawnie przeprowadzić analizę potrzeb, by nie strzelać ślepakami i nie tracić czasu na pokazywanie dziesiątek mieszkań, które nie spełniają oczekiwań klienta;
- jak i kiedy pogłębiać wypowiedzi klienta;
- w jaki sposób przeprowadzić kwalifikację klienta, by już na pierwszym spotkaniu wyeliminować tzw. turystów mieszkaniowych.
Część II. Obiekcje
Nieodłącznym elementem procesu sprzedaży są obiekcje klientów. Niektóre z nich są faktycznymi wątpliwościami co do oferowanego produktu, inne – próbą negocjacji ceny, jeszcze inne - nieco kulawą formą wyrażenia myśli „Nie podoba mi się, nie kupuję”. Sprzedawcy często nie zadają sobie trudu, by dojść do prawdziwych intencji klienta i odkryć faktyczny charakter obiekcji, tylko szybko sięgają po szabelkę swoich argumentów i zaczynają nią wymachiwać, by przekonać klienta, że białe jednak jest czarne a czarne jest białe. Rezultat tego typu potyczki jest zazwyczaj jeden: nie dochodzi do transakcji, a strony mają przeświadczenie, że rozmówca zupełnie ich nie rozumie.
Podczas szkolenia dowiemy się jak wykorzystać umiejętność zadawania pytań, by:
- rozpoznać intencje klienta;
- odczytywać zgłaszane przez niego obiekcje;
- uporać się z każdą obiekcją klienta, bez stresu i przeciągania liny;
- zmienić jego nastawienie do mieszkania i zwiększyć szanse sprzedażowe.
Prowadzący: Krzysztof Rzepkowski
Menedżer, trener i szkoleniowiec z piętnastoletnim stażem jako wykładowca akademicki i kilkuletnim doświadczeniem w sprzedaży. Codzienną porcję energii czerpie z rozwoju i sukcesów ludzi, z którymi współpracuje, dlatego sala szkoleniowa to miejsce, w którym spełnia się bez reszty. Wierząc w nieograniczony potencjał każdego, jest niestrudzonym łowcą wymówek i tropicielem fałszywych przekonań, które podcinają skrzydła w drodze do gwiazd. Od 6 lat związany z Lloyd Properties jako szkoleniowiec, doradca ds. nieruchomości, menedżer i trener sprzedaży.
MIEJSCE I GODZINY SZKOLENIA
BCK SPON
ul. Warszawska 3,
40-009 Katowice
09:00 - 10:00 Spotkanie Networkingowe - poznaj swoich współpracowników
10:00 – 17:00 Szkolenie
13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa
KOSZT UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- Członkowie/Kandydaci BCK SPON oraz ich pracownicy 149,00 zł/os. brutto (cena zawiera rabat 50%)
- Kursanci BCK SPON 199,00 zł/os. brutto (cena zawiera rabat 30%)
- Pozostali uczestnicy 299,00 zł/os. brutto
Wpłatę proszę przesłać na konto: BCK SPON, ul. Warszawska 3, 40-009 Katowice tel.: 32 781 51 33, e-mail: biuro@bck.pl
KONTO: Bank Pekao S.A. 89 1240 2959 1111 0000 3125 9514