Zapraszamy na szkolenie:
które przeprowadzimy w dwóch formułach: online i w siedzibie Stowarzyszenia
- Budowanie marki osobistej Pośrednika
- Doskonalenie umiejętności komunikacji interpersonalnej w relacjach z klientami
- Poznanie i utrwalenie zasad profesjonalnej korespondencji mailowej z klientem, szczególnie w sytuacji napięcia i stresu
- Poznanie i utrwalenie zasad komunikacji online z klientem
- Wzmocnienie motywacji do działania, rozwoju osobistego
Kiedy? Czwartek, 3 grudnia 2020 r., w godzinach od 10:30 - 14:00. Od godziny 10:00 zapraszamy na wspólną kawę.
Gdzie? Wirtualny pokój w aplikacji Zoom (bardzo prosta obsługa).
Kup bilet - zarezerwuj swoje miejsce. |
PROGRAM SZKOLENIA
Marka osobista Pośrednika a skuteczność działań na rynku nieruchomości
Neuroprzekaz marki osobistej Pośrednika, jej źródło oraz formy prezentowania
Co składa się na markę osobistą Pośrednika i w jaki sposób budujemy ją na nieświadomym poziomie?
Neuroprzekaz osoby pewnej siebie i zdecydowanej
Etykieta biznesowa – jaki ma wpływ na efekt końcowy podejmowanych działań?
Etykieta powitań – co nowego?
Etykieta spotkań biznesowych – co nowego?
Etykieta zakończenia spotkania biznesowego i pożegnania gości – co nowego?
Etykieta telefoniczna – co nowego?
Serwisy społecznościowe, czyli marka osobista w sieci
Sposoby wzmacniania pozycji biznesowej i budowania marki osobistej w sieci
Jakie działania w sieci szkodzą marce osobistej?
Komunikacja interpersonalna, jako istotny element marki osobistej
Najważniejsze neuronarzędzia do stosowania w komunikacji interpersonalnej z klientami
Słowa i zwroty wzmacniające przekaz oraz pozycję mówiącego?
Słowa i zwroty osłabiające przekaz i pozycję mówiącego?
Porozumiewanie się kobiet i mężczyzn, czyli co nas różni i co łączy w komunikacji biznesowej
Co mogą zrobić mężczyźni, by lepiej porozumiewać z kobietami w sferze biznesowej?
Co mogą zrobić kobiety, by lepiej komunikować się z mężczyznami w sferze biznesowej?
Sztuka prowadzenia korespondencji mailowej z klientem
Aktualne zasady netykiety
Struktura profesjonalnego maila skierowanego do klienta
Profesjonalne słownictwo w korespondencji z klientem – na co zwracać uwagę?
Jak reagować na emocje negatywne zawarte w korespondencji od klienta?
Jaki sposób sformułowania wypowiedzi mailowej, wzmacnia naszą pozycję?
Jaki sposób sformułowania wypowiedzi mailowej, osłabia naszą pozycję?
Kluczowe narzędzia do zastosowania w korespondencji z klientem w sytuacji napięcia i stresu
Najczęściej popełniane błędy w wymianie korespondencyjnej z klientem w sytuacji trudnej
Rozmowa online z klientem na rynku nieruchomości
Narzędzia do komunikacji online
Forma zaproszenia klienta do sesji online
Przygotowanie stanowiska do sesji online z klientem
Etykieta sesji online z klientem – najważniejsze zasady
- Zasady umawiania sesji online
- Czas sesji online – zasady
- Miejsce sesji online – zasady
PROWADZĄCY:
Grażyna Białopiotrowicz – trener biznesowych umiejętności psychologicznych, ekspert w budowaniu marki osobistej, osobisty doradca Managerów wyższego szczebla, Reprezentantów Zarządów oraz osób publicznych.
Na rynku nieruchomości od 20 lat szkoli Pośredników w obrocie nieruchomościami oraz Zarządców nieruchomości. Prowadzi szkolenia, warsztaty, treningi dla Uczestników na różnym szczeblu rozwoju i zaawansowania zawodowego w firmach różnych branż, urzędach i instytucjach.
Specjalizuje się w psychologii biznesu: profesjonalna obsługa klienta, komunikacja interpersonalna w firmie i z klientami, psychologia stresu zawodowego, zarządzanie emocjami, psychologia sprzedaży i negocjacji, kierowanie zespołem i motywowanie pracowników, budowanie marki osobistej.
W swojej pracy korzysta ze specjalistycznej wiedzy i doświadczenia. Posiadaną wiedzę ekspercką wykorzystywała w kampaniach wyborczych w wyborach parlamentarnych, samorządowych i prezydenckich. Jest autorką książek: Psychologia sprzedaży nieruchomości; Psychologia w pracy zarządcy nieruchomości; Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce.
Wspólnie z Marzeną Rogalską napisała książkę: Być kobietą biznesu. Kierowanie zespołem, motywowanie pracowników, kreowanie własnego wizerunku, wydanej przez Wolters Kluwer. Współpracuje, jako wykładowca studiów podyplomowych, ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie oraz Collegium Civitas w Warszawie. Ma zaszczyt być prelegentem podczas konferencji i kongresów. Z pasją realizuje sesje indywidualne na potrzeby firm i osób prywatnych.
Kup bilet - zarezerwuj swoje miejsce. |
KOSZTY UCZESTNICTWA:
- Członkowie B-C-K SPON – 56,10 zł netto + VAT = 69 zł brutto
- Pracownicy członków BCK SPON - 80,49 zł netto + VAT = 99,00 zł brutto
- Pozostali uczestnicy – 137,40 zł netto + VAT = 169,00 zł brutto
Kup bilet - zarezerwuj swoje miejsce. |
Jak zapisać się na szkolenie? Jak je opłacić?
Aby zapisać się na szkolenie wystarczy kliknąć w przycisk "Kup bilet - zarezerwuj swoje miejsce" a zostaniesz przeniesiony do formularza zgłoszeniowego – tam dokonasz rejestracji.
Zapłać za bilet na konto BCK SPON - BANK PEKAO SA: 89 1240 2959 1111 0000 3125 9514
Po zakupie biletu otrzymasz potwierdzenie rejestracji.
Link do wirtualnego pokoju, który będzie czynny od godziny 10:00 w czwartek, prześlemy Ci na tydzień przed szkoleniem.
Czy w trakcie szkolenia może być obecny mój współpracownik?
Tak, jeśli chcesz to z jednej transmisji może korzystać kilkoro uczestników ale z tym zastrzeżeniem, że zalogowani jesteście z jednego urządzenia np. w biurze lub w domu.
Jak najlepiej przygotować się do szkolenia online?
Przed przystąpieniem do szkolenia sprawdź, czy Twoja kamera oraz mikrofon są sprawne - mogą ale nie muszą być Ci potrzebne, możesz zadawać pytania na czacie. Niezbędne jest posiadanie sprawnych głośników. Szkolenie najlepiej odtwarzać na jednym komputerze a pracować na drugim. Nie trzeba w tym momencie przełączać się między oknami.
WARUNKI REZYGNACJI:
- rezygnacja tylko w formie pisemnej
- na 1-7 dni przed szkoleniem - zostanie pobrana opłata w wysokości 50%
- na 8 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia - zwrot wpłaty w wysokości 100%
Brak pisemnej rezygnacji i nie wzięcie udziału w szkoleniu, powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.
Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją