BIELSKO - CZĘSTOCHOWSKO - KATOWICKIE STOWARZYSZENIE POŚREDNIKÓW W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI

 

Zapraszamy na szkolenie:

 

które przeprowadzimy w dwóch formułach: online i w siedzibie Stowarzyszenia

 

  • Budowanie marki osobistej Pośrednika
  • Doskonalenie umiejętności komunikacji interpersonalnej w relacjach z klientami
  • Poznanie i utrwalenie zasad profesjonalnej korespondencji mailowej z klientem, szczególnie w sytuacji napięcia i stresu
  • Poznanie i utrwalenie zasad komunikacji online z klientem
  • Wzmocnienie motywacji do działania, rozwoju osobistego

 

Kiedy? Czwartek, 3 grudnia 2020 r., w godzinach od 10:30 - 14:00. Od godziny 10:00 zapraszamy na wspólną kawę.

Gdzie? Wirtualny pokój w aplikacji Zoom (bardzo prosta obsługa).

 

Kup bilet - zarezerwuj swoje miejsce.

 

PROGRAM SZKOLENIA

 

Marka osobista Pośrednika a skuteczność działań na rynku nieruchomości

Neuroprzekaz marki osobistej Pośrednika, jej źródło oraz formy prezentowania

Co składa się na markę osobistą Pośrednika i w jaki sposób budujemy ją na nieświadomym poziomie?

Neuroprzekaz osoby pewnej siebie i zdecydowanej

Etykieta biznesowa – jaki ma wpływ na efekt końcowy podejmowanych działań?

Etykieta powitań – co nowego?

Etykieta spotkań biznesowych – co nowego?

Etykieta zakończenia spotkania biznesowego i pożegnania gości – co nowego?

Etykieta telefoniczna – co nowego?

 

Serwisy społecznościowe, czyli marka osobista w sieci

Sposoby wzmacniania pozycji biznesowej i budowania marki osobistej w sieci

Jakie działania w sieci szkodzą marce osobistej?

 

Komunikacja interpersonalna, jako istotny element marki osobistej

Najważniejsze neuronarzędzia do stosowania w komunikacji interpersonalnej z klientami

Słowa i zwroty wzmacniające przekaz oraz pozycję mówiącego?

Słowa i zwroty osłabiające przekaz i pozycję mówiącego?

Porozumiewanie się kobiet i mężczyzn, czyli co nas różni i co łączy w komunikacji biznesowej

Co mogą zrobić mężczyźni, by lepiej porozumiewać z kobietami w sferze biznesowej?

Co mogą zrobić kobiety, by lepiej komunikować się z mężczyznami w sferze biznesowej?

 

Sztuka prowadzenia korespondencji mailowej z klientem

Aktualne zasady netykiety

Struktura profesjonalnego maila skierowanego do klienta

Profesjonalne słownictwo w korespondencji z klientem – na co zwracać uwagę?

Jak reagować na emocje negatywne zawarte w korespondencji od klienta?

Jaki sposób sformułowania wypowiedzi mailowej, wzmacnia naszą pozycję?

Jaki sposób sformułowania wypowiedzi mailowej, osłabia naszą pozycję?

Kluczowe narzędzia do zastosowania w korespondencji z klientem w sytuacji napięcia i stresu

Najczęściej popełniane błędy w wymianie korespondencyjnej z klientem w sytuacji trudnej

 

Rozmowa online z klientem na rynku nieruchomości

Narzędzia do komunikacji online

Forma zaproszenia klienta do sesji online

Przygotowanie stanowiska do sesji online z klientem

Etykieta sesji online z klientem – najważniejsze zasady

  • Zasady umawiania sesji online
  • Czas sesji online – zasady
  • Miejsce sesji online – zasady

 

PROWADZĄCY:

 

Grażyna Białopiotrowicz – trener biznesowych umiejętności psychologicznych, ekspert w budowaniu marki osobistej, osobisty doradca Managerów wyższego szczebla, Reprezentantów Zarządów oraz osób publicznych.

Na rynku nieruchomości od 20 lat szkoli Pośredników w obrocie nieruchomościami oraz Zarządców nieruchomości. Prowadzi szkolenia, warsztaty, treningi dla Uczestników na różnym szczeblu rozwoju i zaawansowania zawodowego w firmach różnych branż, urzędach i instytucjach.

Specjalizuje się w psychologii biznesu: profesjonalna obsługa klienta, komunikacja interpersonalna w firmie i z klientami, psychologia stresu zawodowego, zarządzanie emocjami, psychologia sprzedaży i negocjacji, kierowanie zespołem i motywowanie pracowników, budowanie marki osobistej.

W swojej pracy korzysta ze specjalistycznej wiedzy i doświadczenia. Posiadaną wiedzę ekspercką wykorzystywała w kampaniach wyborczych w wyborach parlamentarnych, samorządowych i prezydenckich. Jest autorką książek: Psychologia sprzedaży nieruchomości; Psychologia w pracy zarządcy nieruchomości; Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce.

Wspólnie z Marzeną Rogalską napisała książkę: Być kobietą biznesu. Kierowanie zespołem, motywowanie pracowników, kreowanie własnego wizerunku, wydanej przez Wolters Kluwer. Współpracuje, jako wykładowca studiów podyplomowych, ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie oraz Collegium Civitas w Warszawie. Ma zaszczyt być prelegentem podczas konferencji i kongresów. Z pasją realizuje sesje indywidualne na potrzeby firm i osób prywatnych.

 

 

Kup bilet - zarezerwuj swoje miejsce.

 

KOSZTY UCZESTNICTWA:

  • Członkowie B-C-K SPON – 56,10 zł netto + VAT = 69 zł brutto
  • Pracownicy członków BCK SPON - 80,49 zł netto + VAT = 99,00 zł brutto
  • Pozostali uczestnicy – 137,40 zł netto + VAT = 169,00 zł brutto

 

Kup bilet - zarezerwuj swoje miejsce.

 

Jak zapisać się na szkolenie? Jak je opłacić?

Aby zapisać się na szkolenie wystarczy kliknąć w przycisk "Kup bilet - zarezerwuj swoje miejsce" a zostaniesz przeniesiony do formularza zgłoszeniowego – tam dokonasz rejestracji.

Zapłać za bilet na konto BCK SPON - BANK PEKAO SA: 89 1240 2959 1111 0000 3125 9514

Po zakupie biletu otrzymasz potwierdzenie rejestracji.

Link do wirtualnego pokoju, który będzie czynny od godziny 10:00 w czwartek, prześlemy Ci na tydzień przed szkoleniem.

 

Czy w trakcie szkolenia może być obecny mój współpracownik?

Tak, jeśli chcesz to z jednej transmisji może korzystać kilkoro uczestników ale z tym zastrzeżeniem, że zalogowani jesteście z jednego urządzenia np. w biurze lub w domu.

 

Jak najlepiej przygotować się do szkolenia online?

Przed przystąpieniem do szkolenia sprawdź, czy Twoja kamera oraz mikrofon są sprawne - mogą ale nie muszą być Ci potrzebne, możesz zadawać pytania na czacie. Niezbędne jest posiadanie sprawnych głośników. Szkolenie najlepiej odtwarzać na jednym komputerze a pracować na drugim. Nie trzeba w tym momencie przełączać się między oknami.

 

WARUNKI REZYGNACJI:

- rezygnacja tylko w formie pisemnej
- na 1-7 dni przed szkoleniem - zostanie pobrana opłata w wysokości 50%
- na 8 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia - zwrot wpłaty w wysokości 100%
Brak pisemnej rezygnacji i nie wzięcie udziału w szkoleniu, powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.
Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją