BIELSKO - CZĘSTOCHOWSKO - KATOWICKIE STOWARZYSZENIE POŚREDNIKÓW W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI

 

 

Zapraszamy na szkolenie

AI w grafice

dla branży nieruchomości

 

 

Kiedy odbędzie się szkolenie?

Na szkolenie zapraszamy 

  • 29 października 2024 roku, od godziny 10:00 do godziny 17:00

 

Gdzie odbędzie się szkolenie?

Szkolenie odbędzie się w siedzibie stowarzyszenia - Katowice, ul. Warszawska 3 (IV piętro) oraz na platformie Zoom.

 

Ile kosztuje uczestnictwo w szkoleniu?

Jeśli zapiszesz się do 25 października 2024 r., Twój bilet będzie kosztował:

- 329 złotych brutto - Członkowie BCK SPON i współpracownicy Członków BCK SPON,

- 379 złotych brutto - pozostali uczestnicy.

 

Jeśli zapiszesz się 26 października 2024 r. lub później, Twój bilet będzie kosztował:

- 379 złotych brutto - Członkowie BCK SPON i współpracownicy Członków BCK SPON,

- 429 złotych brutto - pozostali uczestnicy.

 

 

Kliknij i kup bilet

 

 

Agenda szkolenia:

Szkolenie jest prowadzone w formie hybrydowej. Anna Winiczeńko łączy się online i poprowadzi szkolenie zdalnie (I część szkolenia), Anna Prończuk- Omiotek poprowadzi szkolenie stacjonarnie w siedzibie BCK SPON (II część szkolenia).

 

Blok 1 10:00 - 11:30, Przegląd narzędzi AI do generowania grafik + podstawy promptowania graficznego

(Midjourney, Ideogram, Leonardo, Adobe Firefly, DALL-e)

 

Cel: Uczestnicy zdobędą umiejętności efektywnego tworzenia i dostosowywania promptów graficznych, a także poznają i porównają różne narzędzia AI do generowania grafik. Będą potrafili wybrać odpowiednie narzędzie na podstawie jego możliwości i efektów, a także zrozumieją, jak zmiany w promptach wpływają na jakość i charakter wygenerowanych obrazów.

  • Jak działa generowanie grafik przez AI? Co musisz wiedzieć?
  • Omówienie narzędzi do generowania grafik AI z zaznaczeniem różnic w efektach i możliwościach
  • Z czego składa się dobry prompt do generowania grafiki?
  • Jak zmiana promptu zmienia wygenerowany obraz?
  • Chat GPT i Midjourney, jako wsparcie w tworzeniu promptów graficznych
  • Case Study: Generujemy grafikę wnętrza we wszystkich narzędziach, aby porównać efekty. 

 

11:30 - 11:40 – 10 minut przerwy

 

Blok 2 11:40 - 13:10 Grafika AI w marketingu biura nieruchomości / agenta nieruchomości

 

Cel: Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę na temat wykorzystania sztucznej inteligencji w tworzeniu i optymalizacji materiałów marketingowych dla branży nieruchomości. Poznają metody, narzędzia i techniki AI umożliwiające poprawę jakości zdjęć, wirtualny home staging, oraz tworzenie kreacji graficznych i wideo na potrzeby social media. Na przykładach case study przeanalizują procesy, w których AI wspiera marketing nieruchomości, od koncepcji po finalny projekt, co pozwoli im efektywnie wykorzystać te technologie w swojej pracy.

  • Wsparcie sztucznej inteligencji w edycji zdjęć (poprawa jakości zdjęć, usuwanie niechcianych elementów, zmiana oświetlenia).
  • Wirtualny home staging z użyciem AI ((ReimagineHome, Virtual Staging Ai, Spacely AI)
  • Case study: Od pomysłu po projekt - jak AI wspiera tworzenie kreacji graficznych na każdym kroku.

 

13:10 - 14:10 - Przerwa obiadowa

 

Blok 3 14:10 - 15:10 Sztuczna inteligencja, jako źródło inspiracji dla biura nieruchomości

 

Cel: Uczestnicy nauczą się, jak wykorzystać sztuczną inteligencję do generowania inspiracji i kreatywnych pomysłów na potrzeby marketingu i aranżacji wnętrz w branży nieruchomości. Zdobywają umiejętności generowania renderów i wizualizacji na podstawie szkiców oraz istniejących fotografii, a także dowiedzą się, jak AI może pomóc w poszukiwaniu nowych rozwiązań wykończeniowych i projektowych.

  • Jak generować inspiracje na podstawie własnych zdjęć i grafik?
  • Generowanie renderów domów oraz pomieszczeń na podstawie szkiców (Prome AI oraz Farbie)
  • Szukanie inspiracji na wykończenie lub odnowienie domów z wykorzystaniem fotografii (Prome AI, Midjourney, Farbie)

 

Blok 4 15:20 - 17:00, Chat GPT i tworzenie postów do Social Media

  • Chat GPT do tworzenia treści do social media - czy to nadal autentyczne?
  • Gotowy prompt, który możesz od razu wykorzystać do tworzenia własnych postów
  • Archetypy marki a pisanie treści
  • Ćwiczenia: Optymalizacja prompta
  • Case study: Tworzymy 10 gotowych postów

 

W trakcie szkolenia zaplanowane są krótkie przerwy kawowe oraz jedna przerwa obiadowa, która zaplanowana jest od godziny 13:10 do godziny 14:10. W trakcie przerwy jest możliwość skorzystania z oferty gastronomicznej w pobliskiej restauracji, gdzie wcześniej zamówiony zostanie obiad - menu będzie dostępne na początku szkolenia. Obiad jest dodatkowo płatny.

 

Kilka słów o prowadzących szkolenie.

 

 

Anna Prończuk-Omiotek

 

Anna Prończuk-Omiotek- znana w internecie jako AnnaPRO, ponieważ uczy, jak robić PROfesjonalny marketing, który wspiera sprzedaż.

Przedsiębiorca, certyfikowany trener, autorka kursów online. W 2024 roku otrzymała nagrodę i pierwsze miejsce za najlepsze wystąpienie na konferencji “I love marketing & AI”.

W internecie dzieli się wiedzą o AI, marketingu i biznesie. Na Linkedinie obserwuje ją ponad 10 000 osób, a jej kanał YouTube „ANNA PRO" subskrybuje prawie 4000 widzów. Kanał ten został nagrodzony w 2024 jako jeden z TOP 10 kanałów w Polsce z najwyższym współczynnikiem zaangażowania.

Jest Co-Founderem SalesYY.com, gdzie wraz z zespołem konsultantów marketingu i sprzedaży, pomaga właścicielom firm usługowych, technologicznych i biznesów Saas, podnosić efektywność ich działań biznesowych."Nasza misja to łączyć strategię Marketingu ze strategią Sprzedaży tak, aby tworzyć powtarzalny, przewidywalny i skalowalny proces dotarcia do klientów.

Prowadzi zajęcia na MBA i studiach podyplomowych, m.in. na Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie. Często występuje jako ekspert na scenach polskich i międzynarodowych, m.in. na ICERI w Hiszpanii.

 

 

 

Anna Winiczeńko

 

Anna Winiczeńko jest grafikiem, content managerem i strategiem marki. Od prawie 10 lat zajmuje się marketingiem, a aktualnie jako konsultant marketingowy w SalesYY.com, pomaga firmom w tworzeniu autentycznych i inspirujących marek, dbając o spójne doświadczenia klientów na każdym etapie kontaktu z marką.

Łączy kreatywne podejście z analizą danych i skupieniem na osiąganiu celów. Realizuje kampanie marketingowe i zarządza dystrybucją treści w kanałach komunikacyjnych, takich jak LinkedIn, Instagram, Facebook, YouTube, newslettery, blogi i podcasty.

Ponadto jest również mówcą publicznym, prowadzi warsztaty i prezentacje z zakresu strategii marketingowej, strategii mediów społecznościowych oraz marketingu opartego na sztucznej inteligencji.

 

 

Kliknij i kup bilet

 

 

Jak zapisać się na szkolenie i jak je opłacić?

Aby zapisać się na szkolenie wystarczy kliknąć w przycisk "Kliknij i kup bilet" a zostaniesz przeniesiony do formularza zgłoszeniowego – tam dokonasz rejestracji. Otrzymasz od nas fakturę, ale już teraz możesz dokonać wpłaty na konto BCK SPON w Banku PeKao S.A. o numerze 89 1240 2959 1111 0000 3125 9514. Po zakupie biletu otrzymasz potwierdzenie rejestracji.

 

Warunki rezygnacji:

- rezygnacja tylko w formie pisemnej

- na 1-7 dni przed szkoleniem - zostanie pobrana opłata w wysokości 50%,

- na 8 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia - zwrot wpłaty w wysokości 100%.

Brak pisemnej rezygnacji i nie wzięcie udziału w szkoleniu, powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału. Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją.