Zapraszamy na szkolenie
„Skuteczna reklama na Facebooku
dla agenta nieruchomości”
Kliknij i zapisz się na warsztaty
Kiedy odbędzie się szkolenie?
Na szkolenie zapraszamy w czwartek, 21 sierpnia 2025 r., od godziny 10:00 do godziny 17:00.
Odbędzie się ono w formie warsztatów – praca na własnych kontach w systemie Faacebooka.
Gdzie odbędzie się szkolenie?
Szkolenie odbędzie się stacjonarnie w Katowicach, przy ulicy Warszawskiej 3 w siedzibie BCK SPON. Nie ma możliwości uczestnictwa online w wydarzeniu.
Jakie są koszty uczestnictwa w szkoleniu?
Jeśli zapiszesz się do dnia 15 sierpnia 2025 r., koszt Twojego uczestnictwa wyniesie:
- 349 złotych brutto - Członkowie BCK SPON,
- 399 złotych brutto - współpracownicy Członków BCK SPON,
- 599 złotych brutto - pozostali uczestnicy.
Jeśli zapiszesz się po 16 sierpnia 2025 r. lub później, koszt Twojego uczestnictwa wyniesie:
- 399 złotych brutto - Członkowie BCK SPON,
- 449 złotych brutto - współpracownicy Członków BCK SPON,
- 649 złotych brutto - pozostali uczestnicy.
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie dedykowane jest agentom nieruchomości oraz małym biurom nieruchomości. Po szkoleniu samodzielnie przygotujesz kampanię reklamową, dzięki której dotrzesz do poszukujących nieruchomości oraz do tych, którzy je oferują lub będą oferować w przyszłości.
Dowiesz się, jak przygotować prostą reklamę swojej nieruchomości, aby dotrzeć do potencjalnych zainteresowanych. Otrzymasz też gotowca, dzięki któremu o Twoim Dniu Otwartym, dowiedzą się poszukujący nieruchomości i nie zapomną o terminie tego wydarzenia. Dowiesz się też, jak zbierać leady z Facebooka, czyli dane kontaktowe (imię, nazwisko, telefon oraz e-mail), które tak mocno są potrzebne w przypadku współpracy z deweloperami na rynku pierwotnym.
To będzie Twój pierwszy krok, który pozwoli uniezależnić się do serwisów ogłoszeniowych i portali.
Harmonogram szkolenia
Po zarejestrowaniu się na szkolenie otrzymasz krótką instrukcję tego, co należy przygotować na warsztaty oraz to, co musisz wykonać na swoim koncie. Wszystko to po to, żeby najbardziej czasochłonne czynności, wykonać przed warsztatami. W trakcie warsztatów skonfigurujemy konta, poznasz jego strukturę, cele jakie są dostępne, ograniczenia. W kolejnych krokach przejdziemy przez każdy z elementów menedżera reklam i stworzymy wspólnie reklamę. Wyjdziesz ze szkolenia z gotowcem, który będziesz mógł wdrożyć w swoich działaniach. Każdy z uczestników otrzyma też godzinną konsultację, którą może wykorzystać w ciągu miesiąca od dnia szkolenia.
Prowadzący warsztaty
Mateusz Kaczorowski – pośrednik w obrocie nieruchomościami, który kilka lat temu ograniczył korzystanie z portali nieruchomości a działania marketingowe prowadzi w mediach społecznościowych.
Jak zapisać się na szkolenie i jak je opłacić?
Aby zapisać się na szkolenie wystarczy kliknąć w przycisk "Kliknij i kup bilet" a zostaniesz przeniesiony do formularza zgłoszeniowego – tam dokonasz rejestracji. Otrzymasz od nas fakturę, ale już teraz możesz dokonać wpłaty na konto BCK SPON w Banku PeKao S.A. o numerze 89 1240 2959 1111 0000 3125 9514. Po zakupie biletu otrzymasz potwierdzenie rejestracji.
Warunki rezygnacji:
- rezygnacja tylko w formie pisemnej
- na 1-7 dni przed szkoleniem - zostanie pobrana opłata w wysokości 50%,
- na 8 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia - zwrot wpłaty w wysokości 100%.
Brak pisemnej rezygnacji i nie wzięcie udziału w szkoleniu, powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału. Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją.