BIELSKO - CZĘSTOCHOWSKO - KATOWICKIE STOWARZYSZENIE POŚREDNIKÓW W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI

 

 

MATERIAŁY ZE SZKOLENIA

 

Zapraszamy na szkolenie

 

Krótko i treściwie o systemie wymiany ofert BCK Galactica,

w którym pracuje 400 biur ze śląska. (15 min.)

+

Dokumentacja i procedury w biurach nieruchomości,

czyli jak uchronić się przed kontrolą lub przegraną z klientem (3h)

+

Jak kilkoma kliknięciami w 100% zabezpieczyć umowę najmu (30 min.)

+

Jak poprawić jakość ogłoszeń, żeby lepiej sprzedawały (30 min.)

 

 

Kiedy odbędzie się szkolenie?

Na szkolenie zapraszamy 

  • 03 kwietnia 2025 roku, od godziny 10:00 do godziny 16:00

 

Gdzie odbędzie się szkolenie?

Szkolenie odbędzie się w hotelu De Silva Premium w Opolu

 

Ile kosztuje uczestnictwo w szkoleniu?

- 70 złotych brutto 

 

 

Kliknij i kup bilet

 

 

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone dla pośredników nieruchomości, w szczególności dla właścicieli i menedżerów biur, a także dla osób planujących otwarcie własnej agencji nieruchomości. Dzięki szkoleniu poznasz podstawowe procedury, które należy wdrożyć w biurze nieruchomości – RODO, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, sygnaliści. Poza tym omówimy najistotniejsze kwestie z zakresu umów pośrednictwa, które są podstawowym narzędziem pracy pośrednika i tytułem do rozliczeń z klientami. Jakie zapisy są newralgiczne, jak skonstruować załączniki, pouczenia konsumenckie.

 

Program szkolenia

Cześć 1 - Rałaf Szczeponek, Dokumentacja i procedury w biurach nieruchomości, czyli jak uchronić się przed kontrolą lub przegraną z klientem 

  1. Umowa pośrednictwa – najczęstsze problemy i błędy przy konstruowaniu umów przez pośredników
  2. Elementy konstrukcyjne umowy, konieczne załączniki – RODO, AML, pouczenia i oświadczenia konsumenta, quasi-konsumenta, cenniki i inne
  3. Prawo konsumenckie – klauzule abuzywne, umowy poza lokalem i na odległość, niezbędne pouczenia i oświadczenia
  4. Typowe „zagrywki” klientów, „omijki”, oszustwa, odpowiedzialność pośrednika kontraktowa i poza kontraktowa
  5. RODO – na co uważać przy ochronie danych w biurze nieruchomości, jak zabezpieczać dane, za co nakładano kary, ciekawe kazusy z praktyki
  6. Jaką dokumentację wdrożyć – ze szczególnym uwzględnieniem polityk prywatności na stronie www, stopki mailowej, klauzul informacyjnych, umów powierzenia np. z agentami w biurze
  7. Ochrona know-how, tajemnicy przedsiębiorstwa, jak zabezpieczyć własny model biznesowy
  8. AML, czyli przeciwdziałanie praniu pieniędzy
  9. Jakie procedury trzeba napisać, co robić na bieżąco z każdym klientem – szybki przegląd dokumentacji AML/CTF
  10. Kary, kontrole, kazusy z biur nieruchomości
  11. Sygnaliści – kolejne obowiązki, kolejne procedury, kogo dotyczą, a kogo nie
  12. Omówienie przykładowego zestawu dokumentacji nt. ochrony sygnalistów
  13. Obieg dokumentacji w biurze, procedury w obsłudze klienta, standardy pracy, umowy B2B z agentami itp..
  14. Ochrona know-how, tajemnicy przedsiębiorstwa, jak zabezpieczyć własny model biznesowy.
  15. Kilka mitów o kasach fiskalnych, wystawianiu faktur, przyjmowaniu płatności gotówkowych, polisach OC, obowiązkowych badaniach statystycznych, kontrolach Inspekcji Handlowej.
  16. Sesja pytań i odpowiedzi

 

Cześć 2 - Michał Łukaszewski z okazjonalny.info - Jak kilkoma kliknięciami w 100% zabezpieczyć umowę najmu.

Cześć 3 - Kamil Korzeniewski z otodom.pl, Jak poprawić jakość ogłoszeń, żeby lepiej sprzedawały.

 

Kilka słów o prowadzących.

 

 

Rafał Szczeponek - prawnik z zamiłowania i pośrednik z wyboru, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, pośrednik w obrocie nieruchomościami. W 2006 r. po egzaminie pisemnym i ustnym uzyskał z wyróżnieniem licencję zawodową pośrednika w obrocie nieruchomościami nr 5913 w Ministerstwie Budownictwa. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w dziale ekspansji dużej sieci dyskontowej, kancelariach prawniczych i biurach nieruchomości na Śląsku. Od 2006 roku prowadzi w różnych formach prawnych biura nieruchomości w Katowicach. Wykłada na kursach licencyjnych i studiach podyplomowych, prowadzi wewnętrzne szkolenia dla biur nieruchomości (w tym dla sieci franczyzowych), prelegent na licznych seminariach i szkoleniach dla pośredników oraz zarządców. 

 

  Michał Łukaszewski - z rynkiem nieruchomości związany od ponad 20 lat. Od 2004 roku licencjonowany pośrednik w obrocie nieruchomościami, a od 2008 właściciel biura pośrednictwa LCM Nieruchomości w Toruniu, które z sukcesami pomaga klientom uczestniczyć w transakcjach kupna, sprzedaży oraz wynajmu nieruchomości na rynku toruńskim. Od stycznia 2017 roku właściciel firmy Najem Okazjonalny, do której należy marka okazjonalny.info Autor i twórca innowacyjnej usługi na rynku nieruchomości polegającej na zabezpieczeniu adresu przy umowie najmu okazjonalnego. Doskonale zorientowany w realiach i bieżącej sytuacji na rynku nieruchomości. Zawsze przygotowany, zawsze dokładny, zawsze punktualny. Prywatnie ojciec trójki dzieci, entuzjasta wycieczek motocyklowych, dobrego kina oraz piłki nożnej.
Kamil Korzeniewski - Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku historia. Swoje doświadczenie w sześcioletniej pracy w banku przy bezpośredniej obsłudze klienta, przekłada od teraz na tworzenie relacji i efektywną współpracę z biurami nieruchomości działającymi na terenie Śląska z ramienia Otodom. Przez dziesięć lat jego pasją była muzyka co wiązało się z licznymi występami publicznymi, teraz to doświadczenie owocuje pewnością siebie w trakcie prowadzenia szkoleń.

Już od 9 lat w okolicach marca Kamil organizuje koncerty charytatywne, których cel to zebranie środków na specjalistyczną karmę dla zwierząt, która trafia do schroniska w Toruniu, ta inicjatywa to ‘’HAU Muzyka Pomaga’’.

Od czerwca 2019 roku wraz z Otodom stara się wyznaczać nowe standardy rynku nieruchomości, zaznajamia biura z nowinkami technologicznymi i wskazuje, że jakość jest drogą do sukcesu w każdej branży. Chętnie dzieli się aktualnymi statystykami, wierząc, że informacja to ''nowa ropa'', a umiejętne wykorzystanie danych to droga do sukcesu.

 

Kliknij i kup bilet

 

 

Jak zapisać się na szkolenie i jak je opłacić?

Aby zapisać się na szkolenie wystarczy kliknąć w przycisk "Kliknij i kup bilet" a zostaniesz przeniesiony do formularza zgłoszeniowego – tam dokonasz rejestracji. Otrzymasz od nas fakturę, ale już teraz możesz dokonać wpłaty na konto BCK SPON w Banku PeKao S.A. o numerze 89 1240 2959 1111 0000 3125 9514. Po zakupie biletu otrzymasz potwierdzenie rejestracji.

 

Warunki rezygnacji:

- rezygnacja tylko w formie pisemnej

- na 1-7 dni przed szkoleniem - zostanie pobrana opłata w wysokości 50%,

- na 8 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia - zwrot wpłaty w wysokości 100%.

Brak pisemnej rezygnacji i nie wzięcie udziału w szkoleniu, powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału. Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją.